lørdag den 13. april 2013

Bye bye Bali - på gensyn?

Dag 23: Lørdag 13. april.

Et sidste restaurantbesøg torsdag aften men endnu et par gode fiskeretter på "Coriander".

Og fredag indtil afgang til lufthavnen ca 17.30 gik med massage, fiskepeeling, neglelakering, den sidste souvenirshopping, pool og læsning.

Efter morgenmad satte vi kursen direkte mod "Carla Spa", hvor vi sidste gang i Sanur fik fiskepeeling på tæerne (Carla ;0)

Pigerne fik en omgang fiskepeeling mere i bassinet med såkaldte doktorfisk. Bagefter fik de lakeret negle a la Charlotte, og jeg fik en times full body-massage (30 kr!)...og undrer mig over, at jeg ikke har fået det hver dag hernede;0)

På vej hjem til hotellet når vi også lige lidt shopping, bl a i varehuset Hardy's...stort sted med meget fornuftige priser og diverse rabatprocenter (det var der, jeg købte otte farvestrålende skjorter på turens Dag 2).

Vi bliver hentet kl 17.30 af vores yndlingschauffør, danskkyndige og fodboldgale August (som faktisk hedder Agus, finder jeg ud af).
Han kommer direkte fra en fodboldkamp med sit hold og stadig spilletøjet på. Og han er meget glad for den sportsjakke, jeg har foræret ham.

Han og jeg får vendt og drejet de tilbageværende hold i årets Champions League. Han har rigtig godt styr på holdene.

Agus får kram og tak og godt med drikkepenge ved lufthavnen, og vi udveksler kontaktdata.

Vi ruller ind i lufthavnen og indleder vores 28 timers rejse (Bali - Singapore - Amsterdam - Hamborg...og så hjem til Beder i bil).
Om rejsen er der ikke så meget at skrive om. Meeeen dog værd at nævne, at fra fredag midnat var det min fødselsdag...hvilket udløser et stort smil fra en pasbetjent i Singapore.
Ombord i flyet sang Charlotte og pigerne en stille fødselsdagssang. Der var kort fra alle tre, sant iPod-fotos af de gaver, der ventede på mig i bagagen.
Charlotte prøvede også at bestille champagne til mig, men den var udsolgt;0(

I ventetiden i Amsterdam når pigerne at få opdateret og afsluttet deres dagbøger. Det har simpelthen været skide godt af dem, at de har holdt ved. Det er sjovt for både for dem selv og os forældre at læse - både nu og senere.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar